S. Główna MEN KO RCRE G. Świerczów SPK Teatr Lalki Edukacja E-podręczniki Kwiecień 02 2020 07:26:28
.
Cool Blue Outer Glow Pointer
kontakt
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 113
Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: Paulina
Nawigacja
Dokumenty szkoły
Ważne informacje
Kadra Pedagogiczna
Rada Rodziców
Archiwum
Szukaj
kontakt
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zapisy





Bierzemy udział











Cytaty
X-Steel - Wait
"Nie próbuj być lepszy od innych, ale nigdy nie ustawaj w staraniach, by być najlepszym, jak możesz."
John Wooden

Geografia

Geografia

Drodzy uczniowie! W ciągu tygodnia ( do 1 kwietnia) proszę pracować z tymi tematami

Kasa V

Temat: Przegląd stref krajobrazowych Ziemi

Proszę przeczytać temat wchodząc na ten link
Lekcja z e-podręcznika lub wysłuchać tematu z audiobooka ( trzeba włączyć ).

Teraz napiszcie temat lekcji i zróbcie notatkę do zeszytu odpowiadając na pytanie w poleceniu 1.

Jak skończycie notatkę to pod koniec tematu są zadania i tam proszę wykonać ćwiczenia.

Klasa VI

Temat: Czym jest pogoda, a czym jest klimat?
Proszę przeczytać temat wchodząc na ten link http://www.epodreczniki.pl/…/l…/t/student-canon/m/iV9fie2VPX
Napiszcie temat i zróbcie notatkę do zeszytu pisząc co to jest klimat i wymieńcie jakie są składniki klimatu.
Waszym zadaniem będzie przeprowadzić obserwację pogody… stosując się do podanej tam instrukcji.
Pracę swoją wyślijcie na mój adres mailowy – ruda1341@wp.pl do 1 kwietnia 2020r.

Klasa VIII
Temat: Co to jest wulkan i jak jest zbudowany?

Proszę przeczytać temat wchodząc na ten link
http://www.epodreczniki.pl/…/52/t/student-canon/m/ipx7hOVfDa
Napiszcie temat i na podstawie słowniczka który znajduje się na końcu tematu, napiszcie w zeszycie co to jest:
epicentrum
fumarola
gejzer
hipocentrum
lawa
magma
sejsmograf
wulkan

Wyszukaj w Internecie lub w czasopismach popularno naukowych informacje o niedawnych wybuchach wulkanów i ich konsekwencjach i wyślij mailowo na adres ruda1341@wp.pl do 1 kwietnia 2020r

Możesz wykonać ćwiczenia, które tam się znajdują.
Powodzenia!
Pozdrawiam!
Renata Majewska

 

https://epodreczniki.pl/a/czynniki-klimatotworcze/D11QNIkTQ

 

 

Doradztwo Zawodowe

Klasa 8

Moi Drodzy przesyłam Wam linki do stron,  filmów związanych z rozwojem osobowości , poznaniem siebie, swojego temperamentu, swoich zainteresowań, zdolności, uzdolnień, predyspozycji, zawodów , wartości, rozwijania przedsiębiorczości, ścieżki kształcenia czy też wolontariatu. Dołączam również testy , możecie śmiało rozwiązywać i sprawdzać wyniki. Jestem dostępna pod adresem mailowym: evelin2@wp.pl bądź na pozostałych komunikatorach. Jeśli macie pytania piszcie. Pracujemy zgodnie z planem. Bądźcie aktywni.

Na początek:

1. Jakie są wasze uzdolnienia i umiejętności – Czy już wiesz ?

 Drogi Zawodowe - Zainteresowania cz. 1-

 https://www.youtube.com/watch?v=UxQTfHdhuPA

 8 umiejętności, które wyróżnią Cię z tłumu

https://www.youtube.com/watch?v=z_P-Ne7TaDU – spróbuj napisz:)

 2. Wartości moimi drogowskazami –

System wartości – ACE-

https://www.youtube.com/watch?v=pGa5dNKrA8w – A co jest Twoim drogowskazem? Zastanów się - „ Zrób sobie bajkę w życiu”. Bądź twórczy w przekazaniu informacji:)

 Czekam na informację zwrotną. Forma przekazu dowolna.

Pozdrawiam Ewelina Grzybek:)

 

Poniżej znajdują się linki , z których w czasie przerw  w nauce możecie korzystać.

https://doradztwo.ore.edu.pl/filmy-animowane-o-wyborze-szkoly-i-zawodu/

https://doradztwo.ore.edu.pl/sciezka-ksztalcenia/

https://doradztwo.ore.edu.pl/cykl-filmow-drogi-zawodowe/

https://doradztwo.ore.edu.pl/multimedia/

https://doradztwo.ore.edu.pl/pozostale-filmy/

https://doradztwo.ore.edu.pl/zawody-rzemieslnicze/

Labirynt zawodów

Niewerbalny test predyspozycji i zainteresowań zawodowych.

Pobierz – Labirynt zawodów

Test predyspozycji zawodowych:

http://www.e-zamek.pl/

http://predyspozycje-zawodowe.pl/

Test Osobowości:

http://testkariery.pl/

Test zainteresowań:

http://einsteinpce.strefa.pl/gimnazjum/

Jaki masz typ temperament?

http://testy-zawodowe.pl/testy/test-temperamentu

Test zdolności zawodowych:

http://testy-zawodowe.pl/testy/test-zdolnosci-zawodowych

 

 

 

 

Plastyka- klasa 6

KLASA 6

Przepisz do zeszytu tematy

13.03.2020, 20.03.2020

                                       Lekcja …, …

TEMAT: Zrób to sam…

– zaprojektuj i wykonaj mebel lub inny przedmiot użytkowy według własnego pomysłu, twórczo wykorzystując możliwości wyrazu stwarzane przez różnorodne linie, barwy, kształty i kompozycje.

        .......................................................................................

27.03.2020

                                         Lekcja…

TEMAT: Zrób to sam- Gumowy pasek.

 - zaprojektuj i wykonaj przedmiot użytkowy twórczo wykorzystując możliwości wyrazu stwarzane przez różnorodne kształty i faktury.

 

                         .................................................................................................................................

03.04.2020     

                                         Lekcja…

TEMAT: Tworzę przez cały rok – Dekoracja na Wielkanoc.

 

– stworzę dekorację świąteczną według własnego pomysłu, wykorzystując wiedzę na temat właściwości materiałów.

PINTEREST- strona, gdzie są super pomysły.

 

POWODZENIA! WYKONANE PRACE BĘDĄ OMAWIANE I OCENIANE NA LEKCJI PLASTYKI PO POWROCIE DO SZKOŁY.

POZDRAWIAM – E. WITASZEWSKA

Plastyka klasa 5

Plastyka w zeszycie:

27.03.2020              Lekcja...

Temat: Kompozycja rytmiczna. Różne rytmy.

 Drodzy Uczniowie kl.5

1. Proszę zapoznać się z tym tematem na stronie www.gov.pl/zdalnelekcje 

TEMAT : Kompozycja rytmiczna. Różne rytmy. zamieszczono w planie lekcji klasy 4 na tydzień od 23.03. do 27.03 , a dokładnie 27.03. piątek,(czyli wtedy, gdy mamy plastykę w planie lekcji)Wejdźcie na tę stronę, odszukajcie klasę 4, plan na 27.03 i przedmiot Plastyka. Wykonajcie zawarte tam ćwiczenia.

2. Temat KOMPOZYCJA RYTMICZNA – podręcznik str. 60.

3. Wykonaj ćwiczenie 2 na stronie 62. PODRĘCZNIK ( kompozycję rytmiczną poznaliście już w przedszkolu- to popularne szlaczki, czyli robimy szlaczek z dłoni i palcówna bloku A3.

W razie pytań mój mail: edyta.witaszewska1@wp.pl

POZDRAWIAM WAS- E.Witaszewska

Ważne informacje

Szanowni Rodzice, drodzy uczniowie.

Od 25 marca (środa) rozpoczynamy zdalne nauczanie na zasadach określonych w rozporządzeniu MEN z 21 marca 2020 r.

Bardzo prosimy śledzić stronę internetową naszej szkoły oraz szkolnego fb, gdzie na bieżąco umieszczane są najważniejsze informacje.

Organizacja zdalnego nauczania:

  • Kontakt z nauczycielami będzie przebiegał
  • w ustalony z nimi wcześniej sposób: e-mail (proszę codziennie sprawdzać pocztę elektroniczną!), messenger, SMS, telefon, komunikatory itp.w formie indywidualnej lub grupowej.
  • Obowiązuje dotychczasowy plan lekcji (bez zajęć z projektu)
  • W godzinach zajęć każdy nauczyciel jest dostępny dla uczniów poszczególnych klas.
  • Zadania na dany dzień przekazywane będą najpóźniej do wieczora dnia poprzedniego wg planu lekcji ( jeśli np. muzyka w kl. IV przypada w poniedziałek, to nauczyciel prześle uczniom informacje dotyczące tej lekcji najpóźniej wieczorem w niedzielę.) Oczywiście mogą być przesłane trochę wcześniej, ale z adnotacją jakiego dnia dotyczą.
  • Termin realizacji poszczególnych zadań, ćwiczeń itp. oraz sposób oceniania ustala i przekazuje uczniom i rodzicom nauczyciel.
  • Tak jak w szkole obowiązują przerwy 😊, zwłaszcza odpoczynek od monitorów komputera czy telefonów komórkowych.
  • Należy przestrzegać zasad bezpiecznego korzystania z urządzeń umożliwiających komunikację elektroniczną.

Bardzo proszę o spokojne podejście do tej nowej formy nauki. Wymaga ona od wszystkich - uczniów, nauczycieli oraz rodziców - ogromnego zaangażowania i współpracy.

Zdaję sobie sprawę z tego, że mogą być problemy z internetem, że nie każdy będzie miał dostęp do komputera czy telefonu w danej chwili... Proszę o tym informować wychowawców, nauczycieli czy dyrektora. I nie stresować się niepotrzebnie. Starać się wykonywać zadania jak najsolidniej, ale na miarę swoich możliwości i obecnej sytuacji.

Życzę wszystkim powodzenia w zdalnym nauczaniu i uczeniu się!
Oby jak najszybciej wszystko wróciło na stare tory.
Teresa Andruszków
dyrektor SP w Dąbrowie

Edukacja dla bezpieczeństwa klasa 8
Proszę zapoznać się z linkiem do strony:
https://epodreczniki.pl/a/resuscytacja-krazeniowo-oddechowa-doroslych/DjkvZeTUo i proszę wykonać ćwiczenia sprawdzające, poniżej tematu zamieszczonego w linku strony.
 
Jest 6 ćwiczeń sprawdzających.
Pozdrawiam Pan Seweryn Cichecki.
Technika - klasy 4-6
Proszę o wykonanie dowolnej dekoracji świątecznej związanej ze Świętami Wielkanocnymi. Proszę wybrać 1 z  33 propozycji dekoracji. 
 
Proszę zrobić zdjęcie wykonanej pracy  i wysłać na mojego maila : stinii_c@interia.pl  Termin wykonania: proszę nadsyłać do 08. 04. 2020r.
Propozycje dekoracji na stronie: 
 
 
Pozdrawiam Seweryn Cichecki
Wychowanie fizyczne -klasy 4-8
Klasy IV – VIII WYCHOWANIE FIZYCZNE
Zachęcam w czasie zawieszenia zajęć w szkole do wykonywania w domu prostych ćwiczeń do których nie jest potrzebny dodatkowy sprzęt. Polecane ćwiczenia znajdują się na YouTube na stronach:
 
Trening dla początkujących bez kondycji 2 ( IV, V klasa)
 
Trening w domu bez sprzętu ( IV, V, VI klasa )
 
WF online w domu – ćwiczenia na 5 dni tygodnia (VII, VIII klasa)
 
Proszę o zachowanie bezpieczeństwa podczas wykonywania ćwiczeń. Nagrania z wykonania ćwiczeń ruchowych można wysyłać na szkolnego fb lub maila szkoły.
 
Pozdrawiam Seweryn Cichecki.
 
Uczę się w domu

Dwadzieścia minut z programowaniem

DWADZIEŚCIA MINUT Z PROGRAMOWANIEM – CYKL ZABAW DLA RODZICÓW DO WYKORZYSTANIA PODCZAS AKCJI #ZOSTAŃWDOMU

Ministerstwo Cyfryzacji i Państwowy Instytut Badawczy NASK rozpoczynają cykl „Dwadzieścia minut z programowaniem”, w którym co drugi dzień, od środy 18 marca, opublikują jedną zabawę, w którą możecie zagrać ze swoimi rodzinami. Przygotowaliśmy specjalny zestaw zadań, które uczą przez zabawę! Sami się przekonajcie. 

https://koduj.gov.pl/dwadziescia-minut-z-programowaniem/

 ZABAWA 1 – „GEOMETRYCZNE RYSOWANIE”

https://koduj.gov.pl/20-minut-geometryczne-rysowanie/

 ZABAWA 2 – „ODPOWIADAM: LEWA GÓRNA”

https://koduj.gov.pl/20-minut-lewa-gorna/

ZABAWA 3 – „KOLOROWE OPOWIEŚCI”

https://koduj.gov.pl/20-minut-kolorowe-opowiesci/

 ZABAWA 4 – „JAK NARYSOWAĆ KOTA?”

https://koduj.gov.pl/20-minut-jak-narysowac-kota/

 

Lekcja on line dla uczniów klas 1-3

Zapraszamy na lekcję online dla uczniów klas 1-3. Robimy śmieszne minki.

Rozpoczęcie 24.03.2020r. o godz.12.00 https://bit.ly/2QCkGz6.

 

Strona 3 z 25 < 1 2 3 4 5 6 > >>
Matematyka


Biologia materiały




Informatyka- zdalne lekcje




Fizyka materiały






Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashiontrends.icu | frmode.eu