S. Główna MEN KO RCRE G. Świerczów SPK Teatr Lalki Edukacja E-podręczniki Kwiecień 02 2020 05:55:21
.
Cool Blue Outer Glow Pointer
kontakt
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 113
Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: Paulina
Nawigacja
Dokumenty szkoły
Ważne informacje
Kadra Pedagogiczna
Rada Rodziców
Archiwum
Szukaj
kontakt
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zapisy





Bierzemy udział











Cytaty
X-Steel - Wait
"Nie próbuj być lepszy od innych, ale nigdy nie ustawaj w staraniach, by być najlepszym, jak możesz."
John Wooden

Język niemiecki

Język niemiecki

Drodzy uczniowie klasy I-III, IV -VI i klasy VIII, zachęcam do pracy z językiem niemieckim na stronach:

https://www.schubert-verlag.de/aufgaben/index.htm

https://teddylingua.de/

https://www.german-games.net/de/deutsch-spiele/memory?thema=Tiere%20%20Haustiere&level=Anf%C3%A4nger&fbclid=IwAR2lLxRMwPm_hyI1BCQk5bHPqPuNYaFwI-xaXLg6cZIbRJ4JeK3cbq94u98

Dla uczniów klasy I, III oraz IV-VI i VIII szczególnie polecam stronę: http://www.chmura.klett.pl/subjects/jezyk-niemiecki.

Znajdziecie tam nagrania do podręcznika i zeszytu ćwiczeń z Hallo Anna, Wir smart i Magnet smart. Zachęcam do działania.

Dla klasy II pomocna może być strona: https://www.wszpwn.com.pl/pl/nagrania-mp3/ lub

https://www.wszpwn.com.pl/pl/ich-und-du-neu-2/

gdzie można odsłuchać nagrania lub pobrać karty pracy do wycinania.

Wszelkie materiały do języka niemieckiego będę przekazywać drogą mailową. Proszę o sprawdzanie swojej poczty i o systematyczną pracę.

Pozdrawiam, Alina Gacek-Stanisławska

Edukacja wczesnoszkolna -klasa II

Drodzy Rodzice uczniów klasy 2!

Wszelkie materiały do nauczania będę przesyłać na Wasze maile. Proszę codziennie sprawdzać swoją pocztę elektroniczną. Wiadomości będę wysyłać z jednodniowym wyprzedzeniem.: Na poniedziałek wyślę w niedzielę o godzinie 18, na wtorek - w poniedziałek o tej samej godzinie itd. W razie ,gdyby było coś niejasne, proszę do mnie dzwonić lub pisać.

Pozdrawiam serdecznie- Wychowawczyni Edyta Witaszewska

Dzieci uczą rodziców w domu

https://crl.org.pl/2020/03/12/dzieci-ucza-rodzicow-w-domu/

Lekcja 3

Język polski- klasa 8

Drodzy ósmoklasiści!

Witam i pozdrawiam wszystkich! Dziś minął tydzień odkąd przymusowo pozostajemy w swoich domach. Jak już zapewne nie raz słyszeliście, okres ten to nie ferie i nie zwalnia Was od nauki, a nas nauczycieli od pracy. Tym bardziej, że czeka Was pierwszy poważny egzamin , z którego wyniki będą miały wpływ na Wasze dalsze kształcenie. Wiem, wiem mówiłam Wam o tym wiele razy.. Ale do rzeczy! Mam nadzieję,że każdy z Was pamięta,że w środę ,przed pierwszym dniem izolacji poprosiłam o przeczytanie ostatniej pozycji z lektur obowiązkowych "Quo vadis". Mam nadzieję , że miniony tydzień wykorzystaliście zgodnie z umową na dokładne zapoznanie się z treścią tej lektury. Czas więc na nowe wyzwania ,na ćwiczenia, powtórki ,uzupełnianie tego co może "wyleciało z głowy".
Wiem, że prawie wszyscy korzystacie ze stron,które udostępnione są dla Was na naszej szkolnej stronie internetowej.Dziękuję tym z Was ,którzy podjęli się rozwiązania testów,dzięki temu nie tylko sprawdzacie swoją wiedzę,ale także uczycie się ,a dzięki zwrotnej ocenie rozwiązanego testu wiecie nad czym musicie jeszcze popracować ,co powtórzyć, a co świetnie umiecie.
Proszę też Was o pracę z Repetytorium z języka polskiego-przeczytajcie proszę zamieszczone streszczenia tych lektur, których treści dokładnie nie pamiętacie, rozwiązujcie po kolei te testy ,których nie zdążyliśmy zrobić(rozwiązujcie je samodzielnie,a poprawność możecie sprawdzić porównując swoją pracę z poprawnymi odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki) .
Z treści zawartych w Waszym podręczniku proszę 20.03. jeszcze raz powtórzyć wszystkie wiadomości o odmiennych częściach mowy (s.170-173) oraz wykonać w zeszycie zad. 4,6 ze s.172, zad.11 i14 ze s.174. Na 23.03. i 24.04. proponuję powtórkę o nieodmiennych częściach mowy (podr. s. 175- 176). Do tego tematu wykonajcie proszę ćwiczenia ze s. 40-42 (1,2,4,5 i 6). Wszystkie wykonane zadania i ćwiczenia będą sprawdzone i ocenione po powrocie do szkoły(miejmy nadzieję, że nastąpi to szybko . Pracujcie proszę samodzielnie, pomoc rodziców nie jest konieczna, liczy się Wasza wiedza i umiejętności.

Pozdrawiam serdecznie. Bogusława Zarzycka

Matematyka - klasa 5

Drodzy piątoklasiści!!!!

Tu wasza pani od matematyki.

Witam Was bardzo serdecznie. Niestety w dobie obecnej sytuacji musimy komunikować się właśnie w taki sposób. Z czasem mam nadzieję, że  dopracujemy lepsze rozwiązanie. Przygotowałam dla  Was karty pracy, dotyczące powtórek wiadomości i umiejętności z zakresu matematyki. Jestem pewna, że świetnie sobie poradzicie. Gdyby jednak zaistniały jakieś trudności to po powrocie do szkoły będziemy poprawiać lub ćwiczyć te umiejętności, aby już nie sprawiały Wam trudności. Karty pracy zawierają zadania, które należy przepisać i rozwiązać w zeszycie przedmiotowym. Dodatkowo zwierają daty, kiedy należy rozwiązać dane zadania. Proszę Was piszcie starannie w zeszytach. Powodzenia i do zobaczenia. Następne materiały dostępne będą 24 marca 2020r. Pozdrawiam Aleksandra Konieczna – nauczyciel matematyki.

 

                                                    20 marca 2020 r. – KARTY PRACY

 

Temat: Ćwiczenia – działania pamięciowe i pisemne na liczbach.

 

Zadnie 1. Sprawdzamy znajomość tabliczki mnożenia.

 

Przepisz do zeszytu z matematyki i oblicz 10 przykładów:

 

a)      5 · 6 =

f)  7 · 6 =

b)     4 · 7 =

g) 5 · 8 =

c)      8 · 2 =

h) 7 · 2 =

d)     3 · 9 =

i)   1 · 6 =

e)      9 · 8 =

j) 9 · 6 =

 

 

 

Zadanie 2.  Przepisz działanie do zeszytu, a następnie oblicz je pisemnie (tam gdzie to możliwe sprawdź):

 

a)      167 + 257 = 

 

b)     1275 + 9752 =

 

c)      112 + 8888 =

 

d)     627 – 314 =

 

e)      5347 – 105 =

 

f)      9726 – 1078 =

 

Zadanie 3. Przepisz działania do zeszytu, a następnie oblicz je pisemnie (tam gdzie to możliwe sprawdź):

 

a)      152 · 6 =

 

b)     289 · 25 =

 

c)      412 ·102 =

 

d)     2520 : 3 =

 

e)      9624 : 8 =

 

f)      300303 : 3 =

 

 

23 marca 2020 r. KARTY PRACY

TEMAT:  Ćwiczenia – działania na ułamkach zwykłych cz 1.

Zadanie 1. Narysuj 3 prostokąty o wymiarach 4cm x 3 cm, następnie zaznacz na nich podane ułamki:

a)     

b)    

c)     

Zadanie 2. Przepisz przykłady da zeszytu, a następnie zamień ułamek zwykły na liczbę mieszaną:

a)       =

b)      =

c)       =

Zadanie 3. Przepisz przykłady do zeszytu, a następnie zamień liczbę mieszaną na ułamek zwykły:

a)        =

b)      =

c)       =

Zadanie 4. Przepisz przykłady do zeszytu i oblicz działania:

a)     

b)    

c)     

d)     5 –

                                24 marca 2020 r. KARTY PRACY

TEMAT:  Ćwiczenia – działania na ułamkach zwykłych cz 2.

Zadanie 1. Przepisz przykłady do zeszytu i zaznacz który ułamek jest większy?

a)         …..  

b)      …..

Zadanie 2. Przepisz przykłady do zeszytu, a następnie skróć ułamki doprowadzając do najprostszej postaci (czyli ułamka nieskracalnego):

a)     

b)    

c)       =

Zadanie 3. Przepisz przykłady na zeszytu, a następnie oblicz działania:

a)     

b)      1

c)     

d)    

Zadanie 4. Przepis przykłady do zeszytu, a następnie wykonaj odwrotność liczby:

a)       odwrotność ułamka to …..

b)      odwrotność ułamka to ….

Zadanie 5. Przepisz przykłady do zeszytu, a następnie oblicz działania:

a)      

b)   

c)    

d)   

 

 

 

Matematyka - klasa 6

Drodzy szóstoklasiści!!!!

Tu wasza wychowawczyni , a jednocześnie pani od matematyki

Witam Was bardzo serdecznie Niestety w dobie obecnej sytuacji musimy komunikować się właśnie w taki sposób. Z czasem mam nadzieję, że dopracujemy lepsze rozwiązanie. Przygotowałam dla Was karty pracy, dotyczące powtórek wiadomości i umiejętności z zakresu matematyki. Jestem pewna, że świetnie sobie poradzicie. Gdyby jednak zaistniały jakieś trudności to po powrocie do szkoły będziemy poprawiać lub ćwiczyć te umiejętności, aby już nie sprawiały Wam trudności. Karty pracy zawierają zadania, które należy przepisać i rozwiązać w zeszycie przedmiotowym lub wykonać w inny sposób podany w poleceniu. Dodatkowo zwierają daty, kiedy należy rozwiązać dane zadania (nie wszystko na raz). Proszę Was piszcie starannie w zeszytach. Powodzenia i do zobaczenia. Następne materiały dostępne będą 23 marca 2020r. Jeśli chcecie pokazać, jak wykonaliście zadanie śmiało, możecie wysyłać zdjęcia na maila - aleksandra_konieczna_mat@wp.pl, jeśli macie jakąś trudność w zadaniu też możecie dać znać postaram się pomóc. Dodatkowo prace wykonywane nie w zeszycie przedmiotowym możecie z datą wykonania i oczywiście podpisanym swoim imieniem i nazwiskiem na odwrocie pracy umieścić w teczce, którą przyniesiecie, jak wrócimy do szkoły. Abyśmy mogli podziwiać waszą pomysłowość, twórczość i zaangażowanie. Trzymajcie się dzielnie, do usłyszenia. Pamiętaj, jeśli nie uda ci się wszystkiego zrobić dokończ na następny dzień.
Pozdrawiam Aleksandra Konieczna.

20 marca 2020r. KARTY PRACY- matematyka

Temat: Ćwiczenia – odcinki i sprawność rachunkowa

Zadanie 1. W zeszycie przedmiotowym na całej stronie, posługując się linijką lub ekierką, stwórz za pomocą odcinków, prostych, łamanych zamkniętych lub łamanych otwartych napis WIOSNA. (użyj do tego również kolorowych kredek, długopisów lub mazaków).

Zadanie 2 . Sprawdzamy znajomość tabliczki mnożenia.

Przepisz do zeszytu z matematyki i oblicz 10 przykładów:

a)      5 · 6 =

f)  7 · 6 =

b)     4 · 7 =

g) 5 · 8 =

c)      8 · 2 =

h) 7 · 2 =

d)     3 · 9 =

i)   1 · 6 =

e)      9 · 8 =

j) 9 · 6 =

 

Zadanie 3.  Przepisz działanie do zeszytu, a następnie oblicz je pisemnie (tam gdzie to możliwe sprawdź):

a)      167 + 257 = 

b)     1275 + 9752 =

c)      627 – 314 =

d)     9726 – 1078 =

Zadanie 34Przepisz działania do zeszytu, a następnie oblicz je pisemnie (tam gdzie to możliwe sprawdź):

a)      289 · 25 =

b)     412 ·102 =

c)      2520 : 3 =

d)     300303 : 3 =

 23 marca 2020r. – karty pracy - matematyka

Temat: Ćwiczenia – figury płaskie i sprawność rachunkowa

Zadanie 1. Na białej kartce A4 posługując się linijką lub ekierką, stwórz za pomocą odcinków, prostych, łamanych zamkniętych lub łamanych otwartych, figur płaskich (prostokąt, kwadrat, trójkąt, równoległobok, romb lub trapez)  Matematyczną Marzannę. (użyj do tego również kolorowych kredek, długopisów lub mazaków, kolorowych kartek lub jeszcze innych wymyślonych przez ciebie rzeczy).  

Zadanie 2 . Korzystając ze strony http://www.matzoo.pl/klasa6/rachunki-pamieciowe-na-liczbach-naturalnych_30_452  rozwiąż 10 przykładów zapisując je w zeszycie przedmiotowym.

Zadanie 3. Korzystając ze strony  http://www.matzoo.pl/klasa6/dodawanie-pisemne_30_91  rozwiąż 5 przykładów zapisując je w zeszycie przedmiotowym.

 

 

 

 

Matematyka

Drodzy rodzice i czwartoklasiści!!!!

Witam Was bardzo serdecznie. Niestety w dobie obecnej sytuacji musimy komunikować się właśnie w taki sposób. Z czasem mam nadzieję, że  dopracujemy lepsze rozwiązanie. Przygotowałam dla  Was karty pracy, dotyczące powtórek wiadomości i umiejętności z zakresu matematyki. Jestem pewna, że świetnie sobie poradzicie. Gdyby jednak zaistniały jakieś trudności to po powrocie do szkoły będziemy poprawiać lub ćwiczyć te umiejętności, aby już nie sprawiały Wam trudności. Karty pracy zawierają zadania, które należy przepisać i rozwiązać w zeszycie przedmiotowym. Dodatkowo zwierają daty, kiedy należy rozwiązać dane zadania. Proszę Was piszcie starannie w zeszytach. Powodzenia i do zobaczenia.

Pozdrawiam Aleksandra Konieczna – nauczyciel matematyki.

19 marca 2020 r  KARTY PRACY – MATEMATYKA

TEMAT: Ćwiczenia – co już umiem?

Zadnie 1. Sprawdzamy znajomość tabliczki mnożenia.

Przepisz do zeszytu z matematyki i oblicz 10 przykładów:

a)      5 · 6 =

f)  7 · 6 =

b)     4 · 7 =

g) 5 · 8 =

c)      8 · 2 =

h) 7 · 2 =

d)     3 · 9 =

i)   1 · 6 =

e)      9 · 8 =

j) 9 · 6 =

 

Zadanie 2.  Przepisz liczbę do zeszytu, a następnie zapisz ją słownie:

a)      2056 

b)     756

c)      10808

Zadanie 3. Przepisz słownie liczby do zeszytu, a następnie zapisz liczby za pomocą cyfr.

a)      tysiąc jedenaście –

b)     dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięć –

c)      sześćdziesiąt tysięcy sześć –

20 marca 2020 r  KARTY PRACY – MATEMATYKA

TEMAT: Ćwiczenia – co już umiem?

Zadnie 1. Sprawdzamy znajomość tabliczki mnożenia.

Przepisz do zeszytu z matematyki i oblicz 10 przykładów:

a)      8 · 6 =

f)  7 · 3 =

b)     4 · 3 =

g) 5 · 2 =

c)      8 · 4 =

h) 7 · 5 =

d)     3 · 6 =

i)1 · 9 =

i)       8 · 8 =

j) 8 · 0 =

 

Zadanie 2.  Przepisz działanie do zeszytu, a następnie oblicz je pisemnie:

a)      167 + 257 = 

b)     1275 + 9752 =

c)      112 + 8888 =

d)     627 – 314 =

e)      5347 – 105 =

f)      9726 – 1078 =

Zadanie 3. Przepisz działania do zeszytu, a następnie oblicz je pisemnie:

a)      152 · 6 =

b)     289 · 25 =

c)      412 ·102 =

 Zadanie 4 dla chętnych przepisz działania do zeszytu, a następnie oblicz je pisemnie i sprawdź.

a)      2520 : 3 =

b)     9624 : 8 =

c)      300303 : 3 =

23 marca 2020 r  KARTY PRACY – MATEMATYKA

TEMAT:  Odcinki

Zadnie 1. Narysuj w zeszycie przy pomocy linijki następujące długości odcików:

a)      4 cm

b)     3cm

c)      8cm 4 mm

d)     2 cm 7 mm

Zadanie 2.  Narysuj odcinek AB o długości 4 cm 4 mm oraz oraz odcinek:

a)     EF dwa razy dłuższy od odcinka AB

b)     KL dwa razy krótszy od odcina AB

c)      CD o 2 cm 9 mm dłuższy od odcinka

d)     MN o 3cm 5 mm krótszy od odcinka EF.

Zadanie 3. Za pomocą odcinków, łamanych otwartych lub łamanych zamkniętych stwórz w zeszycie napis WIOSNA.

 

 

Dzieci uczą rodziców w domu

Lekcja 2

https://crl.org.pl/2020/03/12/dzieci-ucza-rodzicow-w-domu/

 
 
Aktualności

Drodzy uczniowie zapraszamy na kanał edukacyjny online:

https://www.kuratorium.opole.pl/pierwszy-kanal-edukacyjny-telewizji-polskiej-online/

Jak skutecznie mobilizować się do nauki w domu.

Dzieci uczą rodziców

Strona 4 z 25 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
Matematyka


Biologia materiały




Informatyka- zdalne lekcje




Fizyka materiały






Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashiontrends.icu | frmode.eu